duminică, 16 august 2009

Ca la nuntile imparatesti

Ca la doua nunti, daca ne gandim ca una tinea trei zile. Asa a fost saptamana noastra. A inceput luni, cu musafiri de-ai casei la pranz, apoi cu niste prieteni spre seara - seara care s-a prelungit cu un baby-sitting din cauza unor complicatii la o masina (din fericire de data asta nu de-a noastra :P).
Marti au venit alti prieteni dar n-am apucat sa ne ocupam de noi, adultii, prea mult pentru ca am organizat o sedinta foto pentru pitici. O sa pun si niste poze doveditoare cu Alla :)
Miercuri am primit musafiri de departe, tocmai din Franta! O pereche super faina, Vica si Goran; cu Vica corespondez on and off (in ultima vreme, mai mult off) de vreo 16 ani, din clasa a noua :). Si acum ne-am vazut prima data. Niste oameni tare pe placul nostru - si cum sa nu fie cand le plac rockul si jazzul, le place Gaudi, le plac calatoriile, sunt pro alaptare si purtat copiii (da, am discutat si din astea, parintesti, au si ei un copilas dragalas care a ramas cu bunicii acum) si, mai cu seama, au fost acceptati din prima de Alla, care numai pe langa ei s-a invartit trei zile :) Ba chiar s-au impacat asa bine, ca le tot ciugulea din farfurie la restaurant, pe noi nici nu ne mai baga in seama :)) Am petrecut trei zile frumoase cu ei si-i asteptam inapoi peste o saptamana, cand pleaca spre casa lor de departe.
Sambata au venit bunicii de la Bistrita in vizita, s-o vada pe Alla ca deja trecusera vreo trei saptamani si se temeau ca n-o mai recunosc :) Si uite asa s-a incheiat saptamana, una in care am fost tot timpul pe fuga, intre organizari. Asa ca azi am zis pas invitatiei de-a merge la Coruia si-am ramas acasa, sa ne relaxam intre noi. Lazy sunday, na :)

Niciun comentariu: