miercuri, 26 august 2009

Sa ma prezint: sunt Miffy

Sunt o iepurasa (sau o fetita-iepuras?) mica si draguta, am haine cu floricele si fac biscuiti cu matusa Alice. Cand am timp, visez la ce-o sa fac cand o sa fiu mare. Locuiesc intr-o editura prietenoasa, de unde plec din cand in cand si cunosc copii mari si mici, carora le plac aventurile mele.

Acum am venit in vizita la Alla. Nu ma cunoastea, dar m-a placut de la prima intalnire. I-am povestit despre cat de grozav e sa te dai pe bicicleta, cate aventuri poti avea intr-o simpla excursie, asa ca acum imi inchipui ca-si doreste si ea bicicleta ei. Trebuie sa vorbeasca cu parintii, eu o sa-i pun o vorba buna :)

Pentru ca prietenii mei au doar cativa ani, le vorbesc simplu, pe intelesul lor. Nu-mi plac nici mie cuvintele complicate si pompoase, nu vreau sa-i incurc! Si pentru ca sa-mi retina mai bine povestile, le pun in versuri scurte. Altfel suna, nu? Parca-ti si vine sa canti.

Imi plac mult copiii, sunt vesela si prietenoasa. Vreau sa vin si la voi sa va povestesc despre mine si prietenii mei. Ma primiti? :)

2 comentarii:

Rox spunea...

Miffy, draga, vad ca te lauda lumea, poate ii faci si lui D. o vizita!Ce zici?
Bicicleta are deja!

Ralu' spunea...

Ehei, pai daca are bicicleta, vine Alla, nu Miffy :))