miercuri, 30 decembrie 2009

Craciunurile noastre

Am avut mai multe, ca Moshul asta harnic si darnic ne-a lasat surprize peste tot - la bunici, strabunici, la prieteni si acasa. Cum sa nu ne fie drag?
Seara de Ajun ne-a prins ascultand colindatorii in Coruia. Mai intai din bratele mamei, apoi cu tot mai mare indrazneala, pana aproape sa se amestece si ea cu copiii.
Moshul a venit peste noapte. A profitat de somnul nostru adanc si ne-a lasat cadourile sub brad, sa le gasim dimineata. Si sa le dam tarcoale, unii :)



Noaptea de Craciun a fost ciudata, cu o ditamai furtuna de vara, cu tunete si fulgere la greu. Le-am si inregistrat, asa ca acum am audio file-uri cu tunetele de sarbatoare :P (stiu, m-am tampit, dar cum se luase si curentul, ce sa fac? Plus ca omul-laptop ar fi mandru acum de mine :D).

Moshul a facut urmatoarea escala la Bistrita, unde a lasat cadourile intr-un dulap, ca sub bradul de afara era cam frig. Le-am gasit si acolo, nici o problema!


Dupa ce ne-am intors acasa, am avut surpriza de-a mai gasi si aici cateva cadouri, impreuna cu cele lasate pentru prietenii nostri (care inca le mai recupereaza:P).

Asa ca am avut parte de sarbatori pline, cu cadouri din multe parti, ceea ce va dorim si dumneavoastra.

In 26 am avut intalnirea traditionala deja cu fetele mele (am ajuns la a 12-a editie, cica, desi eu aveam impresia ca-s mai multe; deh, batranetile....). Aici doar poze :)




2 comentarii:

ILANA ANDREEA spunea...

Ati avut un craciun minunat, magic! Acum va doresc un An Nou la fel de plin de magia inceputurilor si a lucrurilor frumoase!
Sa ne revedem cu bine in 2010!

Ralu' spunea...

Un an nou asa cum il doriti! :)