luni, 28 februarie 2011

Prima noapte

Fără Alla. Că a decis că vrea să doarmă la buni, şi nimic n-a făcut-o să-şi schimbe hotărârea. A mai avut o tentativă cândva în vară, totul a fost bine până la culcare, aşa că pe la 9 seara ne-am dus după ea.
Ieri i-am explicat (mult şi bine) că de data asta nu avem cum să ne întoarcem dacă ne cere şi dacă rămâne, ne vedem doar dimineaţa. Mi-a spus că-i bine aşa, ne vedem dimineaţa şi n-o să plângă, aşa că noi am venit acasă.
Pe la 9 (iar :D) am primit telefon de la bunică, Alla adormise. A plâns un pic după mama, dar a reuşit buni s-o facă să râdă, apoi au citit poveşti şi a adormit. Peste noapte a mârâit un pic după ţiţa, dar a adormit la loc, nu era complet trează. (mai face aşa şi-acasă, ştiu stilul de mârâială).
Dimineaţă primele cuvinte au fost: buni, da' mergem la mama numai în vizită!. Şi mama, care de-abia aşteaptă....

LE: mda, a venit. După bagaje, că ea se întoarce la Coruia. A stat cu noi până şi-au terminat bunicii treaba în oraş, apoi a plecat cu ei. E tare ciudat fără ea aici. Aş putea profita să fac una-alta prin casă, treburi restante de săptămâni deja. Însă n-am nici un chef. Mă gândesc la zilele în care aş fi dat orice să am o jumătate de oră de pauză. Acuma am, şi-mi stă în gât.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Independenta asta...Poate in curand va ramane si la o prietena,doua...:) Te pregatesti ,ca indata isi ia aripi si zboara....M

Marillys spunea...

Am vorbit cu bunica si mi-a povestit ca a dormit Alla la ea. Ma bucur pentru ea, e deja independenta.
Adriana

Marillys spunea...

Daca te plictisesti, eu zic sa dai un chef ca asa fac si copii cand pleaca parintii de acasa. HI, hi...

Ralu' spunea...

Sa zboare, da' nu prea depare si prea mult :P
De chefuri nu ne-a prea ars, a fost ciudat de tot fara ea. Recuperam ;)