luni, 12 septembrie 2011

A job, a job! My kingdom for a job!

Cam aşa am început eu să strig cu vreun an jumate în urmă, când găsirea unei slujbe a devenit din ce în ce mai stringentă, din motive de supravieţuire, nu de altceva. O foarte lungă bucată de timp am strigat în zadar, Baia Mare nu e tocmai un paradis din punctul de vedere al locurilor de muncă. Nici măcar n-aveam pretenţia să găsesc ceva în domeniul resurselor umane, aşa că am mers la interviuri pentru tot felul de slujbe, însă nu s-a concretizat nimic.

În primăvară m-am înscris la cursuri de calificare şi perfecţionare la AJOFM, măcar să profit de statutul de şomer şi să mă mai instruiesc pe ici pe colo. Astfel am devenit eu administrator de pensiune turistică (pe diplomă, măcar) şi am ajuns să lucrez timp de aproape trei luni într-o pensiune de aici din oraş. Nu zic, munca a fost interesantă, cu totul altceva decât eram eu obişnuită, am cunoscut oameni faini, am râs muuuult, mai mult decât râsesem în anul de dinainte; cumva am reuşit să mai dau la o parte din stresul acumulat şi să las lucrurile să curgă în voia lor.

După o vacanţă de câteva zile la Azuga (ce fain a fost!) urma să mă angajez la pensiunea respectivă full time (de fapt foarte full time, în alimentaţie publică şi servicii 8 ore/zi ţin de domeniul science-fictionului :D). Spre marea mea fericire şi uşurare, cu puţin înainte de a pleca în mini-vacanţă am primit o propunere de colaborare care mi se potrivea ca o mănuşă. Urma să lucrez de acasă, part-time, făcând ceva interesant, în plus. Şi uite-aşa mi-am găsit dream-jobul. În Oraşul copiilor, ca să nu-mi ies din mână :P.

Munca e... interesantă. Nu prea lasă loc de plictiseală, pentru că se schimbă, nu fac acelaşi lucru în fiecare zi. Mă ţine cumva în priză. În ultimele câteva săptămâni am fost ocupaţi cu re-designul, o să fie foarte fain când o să fie gata (soon, I hope), o să vină cu schimbări în mai multe direcţii.  Şi o să vă povestesc atunci mai multe. Între timp, dacă staţi in Bucureşti/Cluj/Baia Mare/Braşov/Timişoara/Iaşi/Constanţa/Craiova/Galaţi navigaţi în voie. Primim cu drag sugestii, completări, idei.

8 comentarii:

Raluca spunea...

Ce fain se aseaza lucrurile! Felicitari!

Ralu' spunea...

Se aseaza ele, numa' ca uneori asteapta pana-ti vine sa sari de pe bloc :D (uf, inca un noroc ca stau la casa :P)

Mamiţuni spunea...

Ralu',
felicitari & bafta!
Mi-a placut titlul postarii, e genial :)

Ralu' spunea...

Mamiţuno, mulţam! Să fie, să fie, cât încape! :)

ralus spunea...

intru sa vad!
ma mira ca mai exista si cate un dream job!

Ralu' spunea...

Din cand in cand mai exista :)
Intra, intra si pune la favorite (pentru cand vii in Baia Mare ori faci vizite prin celelalte orase, deocamdata) :)

Anonim spunea...

si eu vreau asa un job!

Ralu' spunea...

Vorbeste cu sefu'. Numa' ca nu stiu daca primeste anonime :D