sâmbătă, 22 decembrie 2012

O, brad frumos!

Pentru cei 2-3 fani care mai rezistă fără cont de Facebook am decis să postez şi aici pozele cu bradul nostru pentru anul acesta. În caz că nu vă amintiţi, anul trecut am avut unul de carton. Pentru 2012 am trecut în revistă mai multe posibilităţi şi ne-am oprit asupra variantei de mai jos. Iniţial am vrut să folosim o scară mare, dar cum n-avem una de tipul ăsta şi cum n-am reuşit să facem rost la timp de una, am folosit scara mică pe care am avut-o pe lângă casă. Ajutorul meu de nădejde nu s-a dezis şi a lucrat cot la cot cu mine :) După ce am terminat şi am făcut primele poze, beculeţele au făcut un scurtcircuit şi au murit. Pentru că n-am mai avut nervi şi răbdare să luăm totul jos şi să-l redecorăm, am pus a doua ghirlandă luminoasă pe deasupra. Arată ok şi-aşa, zic eu :)

Ne-apucăm şi noi odată de treabă, măi mamă măi?



Before



And after :)





În deplina-i frumuseţe


3 comentarii:

Strumful spunea...

Cat esti de creativa! Minunat!
Eu nu am cont pe facebook:D

Ralu' spunea...

Multu!
Uite ca n-am scris degeaba atunci :P

Strumful spunea...

Eu sper sa scrii mai des.
Sa ai un an minunat!