vineri, 2 octombrie 2009

Baby Expo

Nu că m-am trezit numai acuma, da' de-abia am găsit un pic de timp pentru descărcat şi aranjat poze, scris postări şi şters calculatorul de praf. Am vrut să văd şi eu cum e un târg de ăsta la capitală, că în Cluj am văzut - mic şi nu foarte interesant. Cum tot trebuia să plecăm la Bucureşti, cu ocazia sărbătoririi verişorului mic, am prins şi Baby Expo. Mare, cald, gălăgie, cald, lume multă, jucării frumoase şi scumpe, cald. Dar am şi găsit tot felul de lucruri frumoase şi nu ne-am răbdat să le lăsăm acolo :P
Întâi, pentru mama :D (am căpătat mei-tai de la Dianaaaaaaa! Uraaaaaa! Şi e cu verde, da?)

Tata a fost săltat de data asta, aşa că trecem la lucrurile serioase. Ale copilului, adică.
Instrumente muzicale (că e în perioada în care o interesează).

Puzzle-ul de la Melissa&Doug e foarte frumos, n-am ce zice, sună instrumentele când le plasezi la locul lor. Ii lipseşte însă un buton de off, am cedat psihic în maşina la un moment dat şi am scos bateriile (că sună şi de capul lui, stând cuminte în pungă).
Ne-am completat colecţia de cărţi cu Miffy

Chestii mărunte de ţinut copilul ocupat în maşină (fără mari succesuri)


Aşa, pentru liniştirea mea, a fost ok că am mers. Mai ales că m-am reîntâlnit cu Rox şi Diana şi le-am cunoscut de-adevărat pe Irina şi mamica bio. Dar pentru cumpărături, trăiască netul, că-i mare şi incap multe :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

se saruta cu copilul ala?