luni, 7 decembrie 2009

Moş Nicolae

Să lăsăm naibii politica şi să ne concentrăm pe lucrurile cu adevărat importante :)
Sâmbătă noaptea a venit Moşul! Alla şi-a pregătit papuceii lângă geam (pe ăia de casă, de data asta am săltat curăţatul ghetuţelor că am ajuns noi târziu acasă.





Peste noapte Moşul a avut de decorat puţin baia (în speranţa că dacă sunt lipiţi de Moş, peştişorii vor rămâne la locul lor; până acuma a mers) şi apoi a lăsat cadourile pe papucei. A lăsat şi ceva pentru noi ăştia mai mari, chiar dacă nu ne-am aliniat pantofii alături de cei ai Allei :)

Dinineaţă ne-am trezit în mângâieri şi pupici (mai nou ăsta-i ritualul de dimineaţă, spre bucuria noastră) şi apoi, după ce cadourile au fost observate, am purces la explorarea lor (nu pun mai multe poze, că-s compromiţătoare pentru noi, proaspăt treziţi din somn:P). Moşul a trecut şi pe la bunici, însă acolo n-am mai făcut poze (nici n-aveam cu ce, de altfel).



2 comentarii:

ralus spunea...

vad ca nici voi nu ati prins-o cu fata la camera, ci doar in actiune.
vroiam sa se vada ochisorii bucurosi!

Miutza spunea...

foarte frumos, astea-s clipele cele mai de pret, cand ii vedem fericiti :) acum ne bucuram si noi odata cu ei de fiecare luminita si clopotel din oras, de fiecare jucarie primita in dar...