luni, 29 decembrie 2008

Autocritica

Am uneori impresia ca toate chestiile faine care-mi trec prin cap vor ramane acolo for ever, o sa am destul timp sa le scriu. Ei bine, nu. Se duc, si eu regret ca nu le-am povestit atunci cand am avut ocazia. Si la urmatoarele chestii faine care-mi trec prin cap, fac la fel :D
As fi avut de povestit mai mult si mai frumos despre zilele astea, care m-au bucurat si m-au linistit ca niciodata. Am simtit frumos, m-am lasat sa ma bucur, nu m-am stresat (mai mult decat era cazul)- mi-a placut de mine :P Mai putin faptul ca am "uitat" sa scriu (inca mai cred din cand in cand ca a scrie e ceva foarte complicat, care cere niste pregatiri minutioase, aproape ritualice; si uite ca acum o fac asa, rapid, pe nepregatite, profitand de somnul de pranz al minunii mici).
Sa promit ca nu se mai intampla? Ca n-o sa mai las ideile sa zboare cine stie unde, inainte de-a le prinde aici? (sau altundeva, na). Sa-mi promit mie, inca o data. Poate-i cu noroc :)

Niciun comentariu: