duminică, 7 decembrie 2008

Mos Nicolae

Cu cateva zile inainte sa vina Moshu' am tot incercat sa-i explic care-i treaba - ca aranjam papuceii frumos si noaptea vine Mos Nicolae si lasa cadouri in ei. Evident, n-a stat la epxlicatii, cand auzea de papuci incepea "auvf, auvf" (astia-s papucii, sosetele si picioarele la ea), eventual imi si aducea cate unul. No, in Ajun i-am pregatit ghetutele insirate frumos langa perete in dormitor (cu speranta secreta ca dimineata avea sa fie preocupata de jucarii si o sa mai putem dormi putin :P). Dimineata s-a luat repede dupa Dragosh la baie, a trecut pe langa fara sa vada nimic (e drept ca inca era destul de intuneric in camera). Totusi, tot facand ture, la un moment dat s-a prins ca e ceva neobisnuit cu papuceii ei. S-a tinut la o distanta sigura, a intins mana spre papucei si a inceput sa vocifereze, uitandu-se cand la mine, cand la jucarie: "Aaa", "Aaaa", pe diverse tonuri. I-am explicat ca a venit Moshul, si vazand ca nu-i nimic de speriat, s-a apucat sa mestereasca. Si asta face si acuma, baga de zor forme in melcul cantator. Ma bucur ca-i place, ca o preocupa :) (si nu, n-am reusit sa dormim mai mult ieri dimineata...)

Niciun comentariu: