vineri, 12 iunie 2009

Oldies

E foarte fain sa ai o masina veche (sau mai multe, cazul nostru). Intai, ca toata lumea se uita dupa tine pe strada. Apoi, toti copiii si batranii iti zambesc si eventual iti fac cu mana. Uneori si adultii "cuminti" :P. Ideea e ca rareori nu starnesti zambete de simpatie, si e o senzatie faina de tot.

Noi facem parte dintr-un club, asa ca participam la o gramada de evenimente organizate de alti pasionati (vezi recenta intalnire de la Timisoara). "Microbul" ne-a purtat pana acum in Ungaria (de cateva ori), Austria, Germania si in multe locuri din tara. Faptul ca mergem in coloana nu face decat sa sporeasca farmecul plimbarilor de genul asta. E relaxant sa vezi oameni mari, seriosi si importanti de altfel, care in preajma masinutelor se comporta ca niste copii din nou. Parca "lumea face sens", ca sa traduc tampit :D E o lume de 2-3 zile, din cand in cand, in care uiti de suparari si de crize si de casa nearanjata (sau neterminata), de creditori si facturi, si te lasi purtat de bucurie, de animatie, de pasiune, pana la urma.

Dar pe langa toate astea, din cand in cand esti si (ras)platit pentru pasiune (sau pentru rable, cum ar zice unii). Pentru ca noi suntem organizati foarte serios, cu personalitate juridica, stampile si facturi, uneori suntem chemati sa facem reclama diverselor chestii (magazine, evenimente, firme). Ceea ce, sa recunoastem, e placut. Nu neaparat din punct de vedere material, pentru ca nu e vorba de castiguri serioase, primim de cele mai multe ori compensatii pentru benzina. Dar e placut sa te stii admirat si sa stii ca ceilalti te iau (macar putin :P) in serios.

Ieri am participat la o actiune de asta, pentru o "aripa" desprinsa din ACR, care se ocupa cu tractari, remorcari&stuff. Am mers cu doua masini, am condus si eu una, si am fost super placut surprinsa sa vad ca n-a fost atat de greu sa revin la cutia de viteze manuala (masina mea are automata), sa renunt la servo (si la o oglinda laterala :P, ca la Karmann nu este decat una). Raportez cu mandrie ca nu mi-a murit motorul decat o data :D. Jumatate din drum am fost secundata de Alla pe post de copilot, apoi a declarat ca vrea in Uac, asa ca am mutat-o cu tot cu scaun in broscuta, cu Dragosh. Dupa care a adormit, rapusa de importanta evenimentului :) Toata treaba a durat vreo 3 ore (bine, una pierduta dimineata cu organizarea, asa e de obicei). Dar m-am simtit relaxata, mi-a placut sa vad iarasi lume multa (alta decat copiii din parc), sa vad broscutele colorate si galagioase, sa povestesc cu prieteni vechi (si batrani). Si mi-a placut sa-mi spuna sefu' de club ca-mi simte lipsa la organizat chestii :P

Trebuie sa spun ca a fost o parada super bine organizata, cu politia drept antemergator, cu masini care blocau intersectiile sa putem trece nestingheriti si neintrerupti de semafoare. Asta o fi fost mai putin placut pentru cei blocati in trafic, dar ne priveau toti cu simpatie, asa ca sper ca ne-au iertat (si probabil sunt obisnuiti cu paradele noastre deja, stiu ca nu ne opreste nimic:). Gata, nu mai aberez, pun poze. Enjoy! :)










Niciun comentariu: