vineri, 23 aprilie 2010

Premiu, premiu :)

Iarăşi preiau un premiu cu puţină întârziere dar cu mult drag. Din două părţi, de la Mamiţuni şi de la Lore, mulţumesc dragelor!
 Premiul are câteva reguli, şi anume:
1. Să postezi premiul
2. Să scrii din partea cui este premiul
3. Să oferi premiul la 12 prieteni
4. Să afişezi linkul lor 

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor
6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac




De trimis nu-l mai trimit, să nu tot facem ping-pong cu el, aşa că trec la lista mea de zece. 
Îmi place să râd
Îmi place să dorm
Îmi place s-o aud pe Alla povestind tot ce-i trece prin căpşor
Îmi place să citesc
Îmi place să călătoresc
Îmi place să stau la soare, întinsă pe ceva moale, cu ochii închişi
Îmi place să gătesc (şi prăjiturile-s gătit, da?)
Îmi place când suntem toţi trei bine-dispuşi şi fericiţi
Îmi place să mă întâlnesc cu prietenii
Îmi place ciocolata :)

Niciun comentariu: